pátek 5. února 2010

321. Den

Patek, ... stavka ve skolce ...




... tak dneska zase stavkovaly vsechny skolky, ... ja jsem byla v praci, mely jsme tam jenom 10 deti, opravdu ty, kde rodice pracuji a nemaji deti kam dat. Takze nas tam bylo 9 ucitelek na 10 deti :-))) Tak jsme tam ruzne poklizely, holky ze 3 a 4 skupiny me poprosily, abych jim take udelala novou nastenku, tak jsem se do toho dala.



Ve 12 hodin jsme odjely s Neny k Tine, nechala jsem ji tam, jeji deti chytly obe od Nenynky ty krouzkove priusnice, takze byly dnes doma a ja jsem jela do pizzerky. Odpoledne jsem vyzvedla Neny a jely jsme nakoupit, v lednici bylo doma uz jenom svetylko. Posledni 2 tydny jsem v praci "od rana do vecera" a nestiham nic. Take to podle toho doma vypada.


Vecer jsem dala Neny spat a sla jsem si pripravit vsechny papiry na zitra a vse sepsat. Rano v 8 hodin mam termin s byvalym sefem, tak snad se uz dockam penez, co mi dluzi, ... pokud ne, dam to k pracovnimu soudu. Me uz snad nejde tak ani o ty penize, ale o ten princip. On zije v predstave, ze je kral rise nemecke a muze si delat co chce. Na netu jsem si vyhledala, kolik mi musi proplatit dovolenou, s tim ani vubec nepocita,... takze to bude asi zitra zajimave. On to vi moc dobre, na co mam narok a na co ne, ale prose to zkousi a dela z lidi blbce, ... a to me vytaci

5 komentářů:

  1. Světýlko v ledničce mám bohužel také dost často. A devět učitelek na deset dětí je ideální stav, i když v reálu je to asi jiné? Přeji úspěšné jednání se šéfem, ty krále říše německé dobře znám, mám s nimi i vlastní zkušenosti:-) Tak držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať to dnes dobře dopadne!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Katko,četla jsem už včera,ale nic jsem nepsala.Jak ti dopadlo jednání?

    OdpovědětVymazat
  4. Držím pěsti, snad jednání dopadne dobře

    OdpovědětVymazat