sobota 12. prosince 2009

266. Den

Sobota, ... prezivam ...






... momentalne si pripadam, ze neziju, ale ze prezivam. Jsem tak vycerpana z te prace a to hlavne psychicky, ze dnes jsem mela volno, Alex byl v praci a tak jsem musela byt doma s Neny. A vubc jsem si to volno nemohla vychutnat. Uz ted je mi zle od zaludku, kdyz vim, ze zitra rano tam musim jit. Jsem ale tak na 99% rozhodnuta, ze dam vypoved. Rekla jsem si, ze ty penize, co mam na hodinu, to vstavani ve 4 rano a to, ze jsem kazdy vikend v praci, mi za to nestoji ...






Spaly jsme s Neny do 9 hodin a do 10 jsme byly jeste v pelisku, Nenynka koukala na pohadku. Potom jsme se oblikly a jely jsme na anglictinu. Dneska jim zacala prvni hodina druheho roku.






Po anglictine jsme jely nakoupit a odpoledne jsem s Nenynkou delala testa na cukrovi. To me take drti, ze jeste nemam hotovy ani jeden druh. Jindy uz mam tak pulku hotovou. Dneska mi doslo, ze jsem si OPET nekoupila v Cechach formicky na pracny. Tady je nemaji a ja kazdy rok rikam, ze si je musim koupit. A tak uz si to rikam presne 10 let :-))) A ted me tak napadlo, ze se musim podivat, kde mam formicku na vosi hnizda, ... ty jsem totiz pred rokem nedelala, protoze jsem si nekoupila v Cechach piskoty a ty tady taky nemaji.


Takze mam udelane testo na rohlicky a na linecke a pocitala jsem, ze alespon dnes vecer jedno upecu.






Jeste, kdyz jsem delala testa, volal Markus, ze je u nas na vanocnim trhu a ze se zastavi. No, popravde, dnes se mi to vubec nehodilo, mela jsem v planu, co vse stihnu a nakonec jsem zase neudelala skoro nic. Ale zase jsem byla rada, alespon jsem ukazala Ilene tricko, co chci z Nextu a vsude je vyprodane, ale ona jede v pondeli do Irska, tak se mi tam podiva po obchodech. Emma uz leze a stavi se, tak uz take nemaji klid doma :-) Ale Emmca je ted docela casto u babicky a pry je tam strasne rada


1 komentář: