pátek 25. prosince 2009

278. Den

Ctvrtek, ... Stedry vecer ...







... dneska jsem nejak nebyla schopna nic udelat, ... vedela jsem, ze nic nemusim chystat, protoze vecer pojedeme k Alexovo strsi segre a ta vse rada organizuje.





Dopoledne jsem zabehla jeste do mesta, ... pripadalo mi, ze bude konec sveta. No jo no, ... Vanoce a obchody budou otevrene az v pondeli, tak to tak taky vypadalo.


Odpoledne jsme odjeli k Tine (Alexovo maldsi segra), ... a k veceru jsme se sli podivat s detma do kostla. Nenynku to tam po pul hodine nudilo a Carlos take nebyl nejak nadseny, tak jsem s nima sla domu. Vylezli jsme ven a na hrbitove rozsvicene vsude svicky na hrobech. Tak jsem jenom poslouchala debatu, kterou vedla Neny s Carlosem. Neny koukala, ze je vsude plno svicek a ptala se Carlose, co to je. Tak on, ze svicky. A Nenynka, jestli to jsou chudi lide (nevim, jak na to prisla). A Carlos, ze ne, ze tam jsou lide, kteri zemreli. A tak ji Carlos zacal vysvetlovat, ze jejich deda je take mrtvy, ... a ze to byl tata jeho maminky a tata jejiho tatinka. Nenynka se zastavila, podivala se na Carlose a rika mu: "Muj bracha taky umrel". Tim zakocili debatu a presli na jine tema a ja mela slzicky v ocich a predstavovala si, jake by to asi bylo, kdyby vedle mne hopsaly dve deti stejne stare :-(



Potom jsme jeli vsichni ke svagrove, deti uz cele nedockave, co prinese Jezisek.




No, vecer to byl opravdu stedry. Tim, ze jsme byli vlastne tri rodiny dohromady, tak darku bylo opravdu moc. Nenynka byla nadsena,ze dostala veci, ktere si prala a psala je do dopisu Jeziskovi.



...vecer byl opavdu klidny, nacpali jsme si pupky a domu jsme se vratil presne o pulnoci ...


2 komentáře:

  1. Je mi líto, že tu Taylorek nemůže být s vámi, ale Nenynka vám jistě vše v plné míře vynahrazuje... Moc jí to sluší! Je to najednou velká holka! Kde jsou ty naše miminka???

    OdpovědětVymazat
  2. Neny je kouzelná..vím, že jizva asi zůstává..ale máte jí ato je fajn.

    OdpovědětVymazat