pondělí 14. prosince 2009

268. Den

Pondeli, ... Jonasek ...



...dnesek zase krasne zacal, ... uz kdyz jsme odjizdeli do Prahy, tak rano stalo auto na zahrade se skoro prazdnym kolem, ... nekde tam uchazi vzduch a zatim nebyl cas nekam zajet. Takze musime tak kazde 3 dny zajet k benzince a dofouknout kolo.

Rano prijdu k autu, to uz z dalky na me rvalo, ze by rado k benzince. Zastavila jsem hned kousek od nas u benzinky a nastal problem. Ten knoflik se znamenkem + se nehybal, byl zamrzly. Malinko se mi tam podarilo natlacit vzduch a mastila jsem k dalsi benzince. Dofoukala kolo poradne a jelo se ke skolce, ... zastavim u skolky a neslo mi zavrit auto dalkovym ovladanim. Nastesti to slo alespon klicem.


Ja jsem odjela do prace. Tam jsem jako prvni volala na urad, protoze mi volala vcera vecer Elwira, jestli bych ji tam zavolala, ... potrebovala par informaci, jak to bude s jejich Wikou, ... ve stredu se jeji manzel stehuje, uz si nasel byt a zacatkem pristiho roku pojedou do Polska k rozvodu.



... kdyz jsme prijely s Nenynkou domu, tak mi volala mala sefova, ze pry mam zitra v 11 hodin prijit na ten pohovor se sefem. Tak jsem ji rekla, ze nemuzu, ze zitra nebudu mit auto cely den. Tak pry ve stredu v 11, ... tak jsem ji zase rekla, ze to nemuzu, ze bych mohla az tak okolo 14te hodiny. Tak to je pry zase pro ni pozde. Pak jsem se ji zeptala, jestli se to tyka toho skoleni, kde jsem podle nich byla malo aktivni :-) Tak pry ano, ze se mnou chce sef mluvit. A tak jsem ji rekla, ze se toho muzeme vsichni usetrit, ze chci stejne dat vypoved a hned jsem se zeptala, jestli to mam napsat k 31.12. Ani slovem se nezeptala, proc davam vypoved, jenom mi rekla, ze uz teda nemusim o vikendu chodit a ze ji mam ve stredu prinest klic. Takze jsem se opet ujistila, co je v tom "vedeni za blbce" a ted jsem 100% presvedcena, ze jsem udelala dobre. Hned se mi tak ulevilo, opadl ze me vsechen ten stres, co jsem si nosila domu a citim se jako nejstastnejsi clovek :-)




... nestiham zpracovavat fotky z Cech, je jich hodne, takze postupne doplnim ...

3 komentáře: