středa 30. prosince 2009

284. Den

Streda, ... jeste jeden den ...




... zitra nam konci letosni rok, ... doufam, ze uz se nic dalsiho strasneho nestane. Vcera Nikolka, dneska dalsi spatna zprava od Misky, ...





Dneska se mi nechtelo vubec vstavat, ... vedela jsem, ze musim byt v praci az do 17 hodin. Nenynka take jeste tvrde spala, kdyz jsem ji budila.






Alex me odvezl do prace a jel s Neny k Tine, musel dnes "dohlednout" i na jejich deti. Potom jeli jeste neco vyridit a na obed byli uz zase u svagrove. Odpoledne se zastavil Alex s Neny v hrackarne, tam meli slevy na karnevalove saty, takze Neny odchazela s princeznovskejma, ... jak jinak prece. K veceru me vyzvedli v praci a jeli jsme nakoupit a ja jsem si sla jeste na postu vyzvednout muj darek.




Kdyz jsme prisli domu, tak se Nenynka natahla do satu a tancovala nam tady a muselo se prinest zrcadlo, aby se mohla poradne ucesat a nasadit si korunku. Alex zatim vybalil novou tv a ja se tady kochala nad novym objektivem. Jenom Neny nechapala a ptala se nas, jestli Jezisek chodi pro maminky a tatinky az pozdeji :-))) Tak jsem ji rekla, ze to 24. nestihl, ze chodil hlavne za detickama :-)))

1 komentář: