neděle 27. prosince 2009

281. Den

Nedele, ...




... dneska me nechal Alex zase vyspat do 10 hodin. Vstala jsem, snidane byla hotova, tak jsme se najedli a ja se oblikla a jela jsem do prace.






Alex sel s Neny na prochazku, potom ohral jidlo a po "o" se pry divali na pohadku. Kdyz jsem prisla, tak sel Alex na trenink a ja byla s Neny doma.






Darecky mela Nenynka jeste u stromecku a tak jsem se pustila s Nenynkou do uklidu jejiho pokojicku. Neny opravdu pomahala, musela jsem ji dat i jeden hadr, aby si mohla umyt jeji kuchynku a utrit vsude prach. Ja vytridila zase par "kramu od Mekace".


Potom volala Tina, jestli by si Alex zitra vzal jeji deti, ze musi ona i Fernando do prace. Takze jsem rychle ukoncila velky uklid pokojiku, protoze kdyz tady budou zitra 3 deti, tak to ani nema cenu. Ale stejne, pokojicek prokouknul a nechapu, co ten Jezisek s nasim ditetem udelal, ze je najednou tak poradna a jenom by uklizela :-)))

2 komentáře: