čtvrtek 31. prosince 2009

285. Den

Ctvrtek, ... Silvestr ...




... chci dnes poprat vsem ctenarum meho blogu do noveho roku 2010 (to je divne to psat a bude asi chvilku trvat, nez se to bude psat automaticky :-) ) hlavne zdravicko!!! To je nejdulezitejsi. Ale taky to stesti, lasku a proste klidny a pohodovy rok, at mame vsichni na tvarich jenom usmevy a starosti co nejmene. Prejeme proste "pohadkovy rok 2010"





... my jsme dopoledne byli jeste neco malo nakoupit a hlavne jsem chtela do kvetinarstvi. Koupila jsem Taylorkovi na hrobecek kyticky a zlatou knihu, ... moc se mi libila, ale pani mi rikala, ze v tomto pocasi se hned rozmoci a znici, tak jsem si ji nechala zabalit do celofanu a snad vydrzi nejakou dobu.

Potom jsme zajeli na hrbitov, prselo a prselo a ja jsem rikala Taylorkovi, ze to jsou urcite kapky stesti ...



K veceru pojedeme ke svagrove a budeme u nich, ... mame v planu, ze po pulnoci pojedeme nahoru do parku, kde je videt krasne cely Frankfurt, ... snad se pocasi umoudri



3 komentáře:

  1. Také přeji krásný nový rok 2010, hodně zdraví, štěstí a spokojenosti.A ať se daří. A dnes přeji hezké počasí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. všechno nejlepší, katko, tobě,Alexovi i Neny.

    OdpovědětVymazat
  3. Moje Milá Katko, Alexi a Neny,

    mám vás všechny moc ráda a do nového roku vám ze srdíčka přeji jen to dobré!!!

    Velkou pusu teta Gábi s rodinou...

    OdpovědětVymazat