pátek 11. prosince 2009

265. Den

Patek, ... to byl zas dneska den ...





... rano jsem odvezla Neny do skolky a jela jsem do prace. Okolo 9 hodiny jsem zavolala do me "vikendove prace", ze zitra nemuzu prijit, protoze Alex musi pracovata nema kdo hlidat Neny. Volala jsem to male sefove, ktera dela plany, ... ta mi rekla, ze je to v poradku a ze predela plan. Potom mi ale dala "velkeho sefa" a tomu jsem musela znovu vysvetlovat, proc neprijdu, moc to nechtel pochopit a nakonec mi rekl, ze pristi tyden se nekdy musime sejit, ze se mnou chce mluvit, ... pry jsem "neukazala zadnou iniciativu na skoleni", ... tak to me dostal. Na skoleni nas bylo 19, z toho asi tak 5 bylo aktivnich, ale v takovem stylu, ze nesouhlasily se skolitelem. Vytocilo me to tak, ze jsem mu chtela uz rict, ze se nemusi namahat hledat nejaky termin, kdy se sejdeme, ze mu poslu hned vypoved. No, uvidim, jak to vse dopadne, ale uz si hledam novou praci, mozna uz tak napul neco mam, ale vice se dovim az pristi nedeli.





Po praci jsem jela vyzvednout Neny do skolky a jely jsme domu. K veceru jsme sly vyvencit Taylu a vylezu z baraku a vidim, jak zrovna jde okolo pani a ma docela 2 velike hafany. Tak jsem rekla Neny, at zustane stat a necha tu pani prijit. Ta pani se do me ale pustila, ze to je to nejhorsi, co muzu udelat, ze zustanu stat. Ona mela totiz tezky boj, protoze ty dva kousky pomalu k pasu vubec nemohla udrzet. Vypadalo to totiz, ze sezerou nejen nasi Taylu, ale i Nenynku. Tak jsem se do ni pustila ja, nastarovala jsem na prvni naslapnuti a rekla jsem ji, ze to je parada, ze zrovna ONA mi bude radit, co mam delat, kdyz ONA neni schopna udrzet jeji 2 pejsanky. Tak se vytocila ona a zacala, ze je "ucitelka v psi skole", ... tak to jsem se zacala opravdu nahlas smat a rekla jsem ji, ze to je teda bomba a ze bych rada vedela, kde ta skola je, ze se tam asi prihlasim, kdyz vidim, jak ji to jde a jak jedna, ... a odesla jsem.





Vecer jsem vykoupala Neny a potom jsme jeste jely nakoupit, mela jsem sraz se svagrovou, dostala jsem od zname karticku na slevu do Realu a zrovna tam bylo 20% na hraci konzole, tak jsem toho vyuzila a koupila Nenynce pod stromecek Nintendo DSi, ... takze ted uz mam darky snad v celku. Svagrova si take nakoupila detem darky, za opravdu vyhodne ceny

Musela jsem ale koupit Neny jeste neco, abych ji zabavila a nevidela, ze v kosiku lezi to Nintendo. Tak si hned vyhlidla tu hlavu, co se da cesat a malovat. Tim byla tak zamestnana, ze nic nezjistila. Vecer si chvilku pohrla a sla spat

2 komentáře:

  1. No jsi dobrá..já se ějak neumáím bránit ..ani v češině, natož v němčině:-) my v tom realu taky nakupovali..berou tam i za český..tedy v Heidenau a kupóny si můžeme vytisknout na netu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, to ja ani nevim

    A k tomu braneni, ... Andy, to me naucilo Nemecko. Taky jsem to neumela, byla jsem vychovana "komunisticky", coz znamenalo, ... drz zobacek a skakej, jak ostatni reknou :-). Proste me zivot naucil.
    Ale jinak dobre tema na blog, ... ja uz se musim totiz branit i v Cecach, ... kdyz spustim v Praze s Alexem nemecky, tak uz jsem si toho dost vyslechla od Cechu ;-)))
    A s tou skolkou taky nezapomenu, ... nekdy popisi, az nebude co psat

    OdpovědětVymazat