středa 16. prosince 2009

270.Den

Streda, ... vypoved ...



rano jsem odvezla Nenynku a jela jsem do prace. Odpoledne jsem se hned vydala za malou sefovou, abych ji predala pisemnou vypoved a klice. Prisla jsem tam, byl tam i sam velky sef, predala jsem papir a klice, on mi to podepsal a ani jednim slovem se nezeptal, proc odchazim. Asi mu to je jedno, nebo uz to vi, protoze za posledni tyden dalo vypoved uz 5 lidi.
... jsem si udelala dnes radost ...




Potom jsem jela do skolky vyzvednout Nenynku. Tam jsem konecne odevzdala prihlasku na balet, takze od ledna zacina ve skolce s hodinama baletu.


... vcerejsi radost z Ikei ...




Kdyz jsme prijely domu, musela jsem hned zacit s cukrovim. Je 16.12. a ja jeste nemam hotovy ani jeden druh a Neny uz jsem to slibila vcera a nedodrzela, takze dnes to oddalit uz opravdu neslo. Asi po 10 min spolecneho vykrajovani, jsem myslela, ze mi vytecou nervy. Neny proste jenom prodavala mouku a mackala, co se dalo. Nastesti me zachranil Alex, ktery zrovna prisel domu, takze si vzal Nenynku na druhou stranu kuchyne a delali si cukrovicko spolu :-) Kdyby to zustalo jenom na me a Nenynky spolupraci, tak nebudu hotova ani na Velikonoce.
... Nenynky cukrovicko ...

1 komentář: