úterý 29. prosince 2009

283. Den

Utery, ... ufff ...






... to je zase dneska den. Rano, nebo spise dopoledne jsem vstala, nasnidali jsme se a jeli jsme nakoupit. Mela jsem na dnesek zase slevovou karticku do Realu. Potom jsme jeli jeste do Frankfurtu do jednoho obchodniho centra, Nenynka chtela take tasku na fotak, protoze ja ji mam taky. No, usoudila jsem, ze ji koupime, protoze Neny opravdu fotak taha vsude, ... rekla bych, ze i vic jak ja :-)




Potom jsme jeli domu a uz tady na nas cekala Tina. Sli jsme domu, udelala jsem kafe a jeli jsme jeste do mesta, protoze Alicia si tady u nas kupovala v lete mobil a ten ted nejak neslape, jak by mel. V obchode z ni vylezlo, ze na nej prevrhla sklenicku s jablecnym dzusem ;-) Ale dostala celou castku zpet a koupila si novy, jak jink, ze jiny, protoze uz jsou zase nove modely.


Jeste jsem zasla nechat udelat dalsi velkou fotku, takze zed se pomalu zaplnuje :-)




Kdyz jsme prijeli domu, pustila jsem pc a hned se docetla o Nikolce. Je mi to moc lito, preji cele rodine uprimnou soustrast a pevne nervy, ty budou potreba ted. Vim asi, jak se citi, prozivala jsem to same skoro pred peti lety.


Tento rok, hlavne konec, mi pripada nejaky zacarovany. Jeste, ze uz mame jenom par hodin ...

3 komentáře:

  1. Také mám pocit nějakých kouzel. Nebo spíš čárů, protože kouzla bývají dobrá. Tak jen dva dny

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi na tvém blogu líbí :) do nového roku ti přeji štěstí!

    OdpovědětVymazat