pondělí 28. prosince 2009

282. Den

Pondeli, ... zase normalni den ...



... tak mame pondeli, "svatky" jsou za nama a dnes je opet obyc den.

Ja jsem rano odjela do prace a Alex jel s Nenynkou k Tine a vzal jeji deti k nam. Uvaril obed, najedli se a potom jel me vyzvednout do prace.



Kdyz jsme prijeli, sel Alex montovat neco na kole a ja jsem sla s detma do mesta. Byl to opet blazinec, prvni den po Vanocich otevrene obchody, takze vsude narvano. Zasla jsem ale jenom do drogerie a v automatu nechala udelat fotky. Na zkousku jsem udelala vanocn Neny ve formatu 20x30 cm a dopadlo to dobre.

4 komentáře:

  1. Jak já ti závidím ty fotky na zdi! Je to paráda... U nás to brzdí ALeš... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Proč, gábi..nechce děti na zdi?? To já mám dětí plný pokoj..a nad počítačem na mě kouká šestiletý lukášek..tak se někdy dojímám, jak byl milý..nikdy to nesundám!

    OdpovědětVymazat
  3. On mi nechce přitlouct hřebíčky do nově vyštukované zdi :-))). Nemá rád obrázky na zdi... Ale já si je tam jednou přitluču sama! :-) Jen si musím vybrat nějaké nej fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. Gabco,... dam ti radu, ... Alexe se neptam a hrebicky si pritloukam sama a opravdu slaboucke, takze zadna velka dira tam nebude a pri dalsim malovanim nepoznas, ze tam hrebicek byl :-)))
    Takze doufam, ze u vas budou v breznu uz obrazky a kdyz ne, tak ti ty hrebicky privezu a pritlucu a ty si jenom vyber fotky a ramecky :-)))

    OdpovědětVymazat