pátek 25. prosince 2009

279. Den

Patek, ... Alenka v risi divu ...
... Nenynka se uci psat mala pismenka ...



... tak dneska mi pripadala Nenynka jako Alenka v risi divu :-) Rano jsme vsichni chrupkali do 9 hodin a pak to zacalo. Rychla snidane a vrhnula se na darecky. Pripadalo mi, ze az dnes ji to vsechno doslo.


Vse to prekontrolovala, co dostala a jestli to bylo na jejim "dopise pro Jeziska" :-) Postupne si zacala se vsim hrat a dnes mi pripadalo, jako by byla najednou tak o rok starsi, ... proste takova nejaka rozumnejsi. Vim, ze pred rokem se chovala jeste uplne jinak. Vse brala do ruky a nevedela, u ceho chvilku zustat. Tento rok si s kazdou veci pohrala a vzala si dalsi a sla zkoumat dal. I kdyz Nintendo teda vede, ale to jsem i cekala. Musela jsem se smat, kdyz si pustila hru, kde se musi starat o miminko a zacala Alexovi vysvetlovat, ze ho musi prebalit, umyt, hrat si s nim, dat mu najist, ... a tak mu to vse vysvetlovala a rika mu: "Pockej tati, ja ti to ukazu, kde ma to zradlo" :-))) Ma totiz stejnou hru i s pejskama, kde se o ne musi starat a davat jim "zrat" ...





Pred polednem jsem sla obalit rizky a Neny mi pomahala. Dnes jsem byla na rade ja s varenim. A protoze jsme nemeli vcera vecer rizky a salat, tak jsem to delala dnes a vzala vse ke svagrove, takze ta mela dnes volno od vareni a zitra je na rade ona a ja mam volno :-)



Kdyz jsme dojeli k Tine, ja jsem sla smazit rizky a hned jsme se najedli, ... potom si deti hraly a odpoledne jsme vsichni zasedli k tv a koukali na Snehurku. Ja jsem potom odjela do prace, abych toho nemela zitra moc a nemusela tam byt uz v 1 hodinu, ... takze jsem tam 3 hodky pripravovala veci na zitra a potom jsem vyzvedla Alexe s Neny u Tiny a jeli jsme domu. Vecer Neny poradne zkoumala jeji novy fotak, ... takze to vypada, ze bude dalsi "postizeny" v rodine, ... strili jednu fotku za druhou :-)))



Potom jsme si jeste vsichni zahrali opicky a Nenynka supajdila do postele.

2 komentáře:

  1. Oičky jsme taky hráli..a mě to vůbec nejde.

    OdpovědětVymazat
  2. Andy, ... no, u nas to jde nejlepe Alexovi. A Neny proste nechape pravidla, ... ta je cela stastna, kdyz ma hodne opicek :-)))

    OdpovědětVymazat