úterý 29. září 2009

191. Den

Utery, ...


... tak dnesni den bych mohla popsat jednim slovem : LENORA ;-))) Nejak me ty pracovni maratony nici a kdyz mam volno, tak nejsem doma schopna nic udelat a jenom spim. Dnes jsem za cely den snad jenom dovezla Neny do skolky a potom nez jsem ji vyzvedla, tak jsem dojela nakoupit. Jinak jsem se cely den valela na sedacce a koukala na tv a pospavala.


Alex ma nocni cely tyden a nez odjel, tak jsem jenom rychle sedla na kolo a vyrazila, kousek od baraku v parku je takova mestska zahrada, tak jsem tam udelala par fotek.
"Insekthotel"






Prodala jsem na e-Bay muj fotak, zitra snad prijdou kacky na konto a ja si pujdu koupit noveho milacka. Uz se tesim.
P.S.: Dneska ma muj bracha svatek, ... takze Miso, vse NEJJJ a to nejdulezitejsi, je ted narozeni Vaseho Jonaska, ... a tak trosku si myslim, ze az ted 19. rijna priletime do Prahy, tak ho mozna uz uvidime :-)

5 komentářů:

  1. úžasné fotky!! čímdál lepší...řekla bych ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ¨Co děláš, katko? Já nemám sílu to pročítat nazpět..

    OdpovědětVymazat
  3. Mam ted momentalne 3 prace :-) Na plny uvazek nikam jit nemuzu, takze litam jako postreleny zajic z jedne prace do druhe, ale vsude 5-9 hodin za den. Hodne jsem ted zaskakovala za dovolene, takze jsem delala vic. Ale pozor, ... dnes mam uz druhy den volno! :-))) Ale zitra jdu zase makat.

    OdpovědětVymazat