pátek 18. září 2009

180.Den

Patek, ... opet pracovne cely den ...




... rano jsem odvezla Nenynku do skolky, dnes si musela privstat, protoze jsem musela byt uz v 9 hodin v praci. Odpoledne jsem ji vyzvedla a domluvila se ve skolce, ze zitra pujde zase k jeji kamaradce ze skolky si hrat a holky se domluvily, ze chteji tu srdickovou citronovou buchtu. Takze jsme zajely rychle do Realu a koupily krabicku Dr.Oetker :-) Nenynka v oddeleni hracek zahlidla tancujici Barbie a skemrala, ze by ji chtela, tak jsem svolila. Uz jsme ji opravdu dlouho nekoupili hracku. Ma jich sice doma plny pokojik, ale byla zrovna dobra cena, tak jsem ji vzala.



Kdyz prisel Alex domu, tak jsem mu zase predala Neny a jela jsem do prace. Ted jsem se vratila, probehla vanou a jdu spat, rano vstavam opet ve 4 hodiny, jako kazdy vikend a odpoledne jdu taky do prace. Doufam, ze v nedeli uz budu mit odpoledne volno.

Žádné komentáře:

Okomentovat