pátek 11. září 2009

173. Den

Patek, ... jsem se bavila ...



... rano jako kazdy den s Neny do skolky a potom jsem jela do mesta. Nenynka potrebuje uz nejake veci na podzim, protoze pocasi se rozhodlo, ze se prejde z plavek rovnou do bundy, ... tak jsem ji koupila dve tricka s dlouhym rukavem a backory do skolky. Uz jsem ji jedny koupila, ale chce si je nechat doma, takze jsem koupila stejne Crosky ty vyteplene na prezuti do skolky. Jela jsem nakoupit jeste neco k jidlu a potom domu, udelat obed. Dnes jsem delala rizky obalene v chipsech. To vam je mnamka. Jsou to proste kureci rizky, obalene jako normalni rizek, ale misto strouhanky se daji rozmackane bamburky(nejlepe paprikove), ... a k tomu bramborovou kasicku a salat.
Vyzvedla jsem Neny ze skolky, Alex take dorazil domu. Najedli jsme se a ja jsem jela do prace a Alex sel s Neny na mistni fest psychiatricke lecebny. A kdyz jsem se vratila v noci z prace, tak jsem se opravdu bavila, ... Alex mi licil, jak bylo na festu, ze tam bylo plno lidi a jak si k nim ke stolu prisednul nejaky pacient a Alex si prdtim koupil kafe a buchtu. Kdyz se Neny otocila, tak pry kricela : " Tatiiii, ten pan pije tvoje kafe a ji tvoji buchtu". Pan pry chodil od stolu ke stolu a obsluhoval se sam ;-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat