středa 23. září 2009

185.Den

Streda, ... akce auto ...



Rano odjel Alex odhlasit nase auto, odvezl Neny do skolky a chtel jet prihlasit nove,... ale je to proste "jenom chlap" a sel na dopravku a doma nechal obcanku :-) Tak mi volal a ptal se, jestli ma v bunde jeho obcanku. Prohledala jsem bundu, vyndala obcanku a sla jsem cekat pred barak, ze pojedeme na dopravku spolu, ze si chci vybrat cislo na SPZku. Auto jsme prihlasili a jeli jsme odvezt nase stare novemu majiteli. Potom jsme jeli pro Nenynku do skolky, ta mi rekla, ze auto se ji nelibi, ....: "Ja jsem chtela ruzove" byla jeji odpoved ;-DDD
Dojeli jsme domu, ja jsem se prevlekla a jela jsem do prace. Alex chudak cely zniceny, protoze si chtel auto "nastudovat", co kde je a tak a ja jsem hned odjela ...

Žádné komentáře:

Okomentovat