pátek 25. září 2009

186. den

Ctvrtek, ... zmena planu ...



Tak jsme si dnes naplanovala, co vse dopoledne neudelam a rano me probudila kamoska telefonem, ze musim jit do prace, ze ji zase strasne boli zada a nemuze se pohnout. Takze jsem rychle probudila Nenynku a mazaly jsme do skolky, protoze jsem musela byt v 9 hodin uz v praci.
Odpoledne jsem vyzvedla Neny, Alex prijel domu a rekl, ze pojedou se mnou, odvezou me do prace a pojedou k Tine a vecer, az skoncim v praci, tak me vyzvednou. Takze me vyhodili v praci a jeli dal. Neny si pry hrala s Carlosem a Alicii a potom se divali na nejaky film v tv. V praci nastesti bylo docela mrtvo, takze jsem ve 21.30 hodin zavolala Alexovi, at me vyzvednou a pojedeme domu. Takze jsem byla dnes drive doma.
Fotit jsem nestihala, takze to bylo na Alexovi :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat