čtvrtek 3. září 2009

165.Den

Ctvrtek, ... setkani s Gabcou a Kikcou a odlet domu ...


Rano v 9 hodin jsem se sesla s Gabcou a Kikcou na Vaclavaku. Mela jsem v Nextu v Myslbeku zamluvenou bundicku pro Nenynku, protoze na Smichove nebyla jeji velikost a tak jsme se vydaly nejdrive na nakup. Jeste Neny chtela boticky a koupila jsem ji balik ponozek, protoze ty muzu kupovat opravd na kila, ted v lete je porad nekde zasantrocila ve skolce. Potom jsme se vydaly do Montecare a tam jsme ulovily zlevnene puncochace pro holky a Neny tam videla gumaky s Pepou, tak jsem ji vzala jeste ty gumaky do skolky a Pepu na malovani, aby se nenudila vecer v letadle :-)


... Gabca v akci :-) ...


... Nenynka s Pepou ...





... Potom jsme sly s holkama na hriste do Frantiskanske zahrady....




Gabca musela v pul 12 jet uz domu, aby vyzvedla Kaju ze skolky. Ta chudinka ani nevedela a nevi, ze jsme se s Gabcou sesly, ... jeste ze Kikca jeste poradne nemluvi ;-)))
A kdyz jsme se loucily, zaujaly nas "prazsti delnasove" :-)





... a tadytu ruzicku jsem dostala od Alexe, ... vlastne od Gabci. Alex ji poprosil, aby mi za neho koupila kyticku. Nejdrive jsem nechapala, co gabca dla u kvetinarstvi a pak mi rekla, ze si mam vybrat ruzicku, ze je zaukolovana od Alexe. Takze dekuji Gabce i Alexovi, moc me to potesilo ...


Kdyz Gabca s Kikcou odesly, mela jsem sraz z brachou, svagrovou a jejich Kajou, jeste jsme sli po obchodech, protoze oni si chteli koupit pro Jonaska rychlozavinovacku. Potom jsme jeli k nasim, ja jsem byla tak unavena, ze jsem asi na hodinu usnula. Potom jsem pobalila kufr a Misa nas odvezl na letiste. Nenynka se zase tesila do letadla, ale i uz na tatu domu.





Domu jsme dojely v poradku, Nenynka usnula i v letadle a potom spala i v autobuse domu. Potom poradne procitla a doma zacala Alexovi vse povidat, co se za ty 4 dny vse delo.
Jsem rada, ze jsme se sesli cela rodina a pribuzenstvo, i kdyz u takove neprijemne prilezitosti, jako je pohreb, mamka nemela tolik casu smutnit, protoze Nenynka a Kaja ji nenechaly a jsem i rada, ze jsme se sesla s Gabcou a Kristynkou. A ted jsem zase doma a nastala opet realita, ... prace, skolka, uklizet, varit, prat ...

2 komentáře:

  1. Stihla jsem to minutu před půlnocí :-). Jsem ráda, že jste dobře doletěly!!! Do teď jsem byla v MUMu... Ufff

    OdpovědětVymazat
  2. Fuuujjj, to jsem se lekla! Co to fotíš za kšiltovkářky??? :-DDD

    OdpovědětVymazat