úterý 8. září 2009

170. Den

Utery, ... mam volno!!! ...



Neuveritelne, ... dnes mam asi po 6. tydnech cely den volno. Rano jsem odvezla Nenynku do skolky a jela jsem domu a pustila jsem se do uklidu. Uz to bylo opravdu potreba poradne vygruntovat. Moc jsem toho nezvladla, vlastne jenom obyvak a kuchyn, ale opravdu je ted vydrbany kazdy kout. Zitra budu pokracovat, mam taky volno.
Uvarila jsem halusky s uzenym a se zelim a jela jsem pro Neny do skolky. Potom jsme sly spolu do mesta. Musela jsem ji koupit kalhotky, pomalu ze vseho vyrostla a rika, ze ji tlaci a jeste ponozky, ... ty musim doma take vsechny protridit. Vlezla jsem do Adidasu, kde meli zrovna super slevy, tak jsem si koupila boty a mikinu. Potrebovala bych komplet cely novy satnik :-)


Kdyz jsme sly domu, potkaly jsme Samiru a tak sla k nam si hrat s Nenynkou. Nejdriv si holky
hraly v pokojicku a potom jsme sli vsichni i s Alexem na zahradu

Žádné komentáře:

Okomentovat