úterý 15. září 2009

177. Den

Utery, ... dnes mam cely den volno ...




... tak jsem nemusela nikam spechat a nechala Neny vyspat, ... probudila se v 8.30 hodin a nez jsme se prichystaly, tak byla ve skolce zase az v pul 10. Ja jsem doma trosku uklidila a vyprala. Dojela jsem Neny vyzvednout do skolky a sly jsme do mesta. Jeji batuzek do skolky se zacal vsude trhat, tak jsem ji slibila, ze se podivame po novem. Mela jsem poukazku do hrackarny, tak jsme tam nakoukly a Neny si hned vybrala novy Diddel batuzek.


Potom jsme se vydaly podivat po kalhotech. Dnes rano bylo uz pekne chladno a ja s hruzou zjistila, ze Neny jsou vsechny dlouhe kalhoty bud kratke, nebo tesne. Nejak nam to dite vyrostlo.


Kdyz uz jsme sly domu, volal Alex, kde jsme. Tak nam sel naproti, koupili jsme si zmrzku a sli jsme domu. K veceru jsme sli s Nenynkou jeste vedle do ulice, byly tam venku zase vsechny holky, tak si Neny hrala se Samirou

1 komentář:

  1. úžasná taška! Přesně o takové sní na še Martinka. Do školy jde sice až za rok, ale tašku aktivně vybírá už teď ;-)

    OdpovědětVymazat