úterý 22. září 2009

184. Den

Utery, ... louceni ...


Dnes jsem mela cely den volno. I kdyz uz jsem myslela, ze vse bude zase jinak, ... rano mi volala kamoska, ze se nemuze pohnout, ze nemuze otocit hlavou a jestli muzu jit do prace. Rekla jsem ji, ze pujdu a kecaly jsme asi pul hodiny a nakonec mi rekla, ze ji zabral prasek a je ji uz lip, tak ze pujde delat ona. Tak jsem byla rada. Odvezla jsem Neny do skolky a trosku jsem poklidila, u toho jsem prubezne koukala na net. Odpoledne jsem vyzvedla Neny ve skolce.



Sly jsme do mesta, musela jsem koupit gumicky a sponky do vlasu, protoze Neny chtela dnes rano udelat uces a la Pipi puncochata a ja hledala po byte 2 gumicky. Takze mame zase zasobu, ... ovsem, na jak dlouho? :-)
Alex jel za kamosem kvuli autu a kdyz jsem sla s Nenynkou z mesta, koupila jsem mu mnamku, ... to bylo radosti.
Vecer sel naposled uklidit v nasem aute, vyndat vsechny veci a "rozloucit" se s jeho mazlickem. Zitra jde do sveta a priveze jine, ... tak jsem zvedava, jak se bude jezdit ...

2 komentáře:

  1. To vypydá fakt dobře, hned bych si dala ;o) Ať nové autíčko dobře slouží....

    OdpovědětVymazat
  2. kručí mi v žaludku a tady pak najdu tohle......;o) jdu bílit lednici 8-D

    OdpovědětVymazat