pondělí 14. září 2009

176. Den

Pondeli, ...



... dnes rano jsme si trosku prispaly, ... Neny se zase nechtelo vstavat, tak jsme do skolky prijely az o pul 10. Jela jsem domu, moc jsem toho nezvladla, jenom jsem si obarvila vlasy a jela jsem pro Nenynku do skolky. Alex mi volal, ze to dnes nestihne prijit domu, abych ja mohla jit od 17ti hodin do prace, tak jsem zavolala Tine a odvezla jsem tam Neny. Ta byla stastna, hrala si s Alicii a Carlosem a ja jsem jela do prace. Alex tam dorazil o pul seste, sel s detma na hriste a na kastany. Nenynka mi prinesla jeden jedly kastan a pry ho mam vyfotit. Uz je postizena cela rodina :-))) I kdyz ja ted vubec fotit nestiham a blog pekne flakam. Ale, ... snad bude lip, ted uz budu delat o vikendu snad jenom dopoledne, takze bude vic cas na vse, hlavne na rodinu.

1 komentář: