čtvrtek 17. září 2009

179. Den

Ctvrtek, ... zase jsem pekla ...



... rano jsem odvezla Neny do skolky a jela jsem domu. Trosku jsem poklidila v byte a sla jsem delat 3 nohavice strudliku a potom jsem delala obed. Pustila jsem 3 pracky a vydala jsem se zase pro Nenynku do skolky.
Kdyz jsem ji vyzvedla, vypadala jako prasatko a pisek mela uplne vsude. Tak jsem ji doma nahnala do vany, ze se dnes vykoupe uz driv. Vzala si tam misu a varecku a ze bude pry varit. Do misky dala vodu, do ni sampon a vazne mi rika :"Mamiii, ted ti udelam jed, potom umres a ja pujdu do vezeni" Koukala jsem jako Keliska s otevrenou pusou a ptala jse se ji, kde na to prisla. Otazka byla strucna :"Ve skolce" Jsem nechapala ....
Kdyz prisel Alex, tak jsem jela do prace, ... ted jsem se vratila a jdu spat. Jsem si blahove myslela, ze uz ted budu mit relativne klidny vikend a ono zase nic, ... zase cely pracovni patek, sobota i nedele

1 komentář:

  1. Pošli mi jednu nohavici, prosím, vypadá naprosto dokonale!!! MŃam! :-) A doufám, že po víkendu už trošku zklidníš to pracovní tempo!!!

    OdpovědětVymazat