středa 9. září 2009

171. Den

Streda, ... 9.9.2009 ... akcni den ...


... dneska mame krasne datum ...
Rano jsem jela s Neny do skolky a hned den zacal akcne. Prisly jsme o par minut pozdeji, Nenynka je ted rano lina vstavat a pred skolkou stalo velke pozarnicke auto. Prijdeme pred dvere a najednou zacaly houkat sireny. Nejdrive jsem nevedela, co se deje, ale pak mi doslo, kdyz jsem videla jak se hrnou vsechny deti a ucitelky na zahradu, ze maji ve skolce zkousku. Takze jsem musela take na zahradu s detma a ucitelkama a musela pockat, az hasici reknou, ze budova je zase volna. Venku byl s detma take jeden hasic a moc chvalil potom deti i pani ucitelky, ze opravdu rychle vsichni opustily skolku. Deti sice mirne vyplasene, jeden chlapecek tam strasne brecel, protoze musel na zahradu v backurkach a pritom vzdy pani ucitelky "nadavaji", kdyz chodi deti v backurkach na zahradu a za kazdou cenu chtel jeho normalni boty. Utesovaly ho 3 pani ucitelky. No, byl to pro deti zazitek.
Potom byla ve skolce pani zubarka a kdyz jsem vyzvedavala Neny, tak jsem dostala dopis, ze zoubky ma v poradku.
Ja jsem doma dnes pokracovala v gruntovani, dneska byla na rade koupelna. Volali mi dopoledne z pizzerky, ze potrebuji, abych jeste sla delat patek, sobota a nedele, zaskok za dovolenou. Takze budu mit zase maraton vikend.
Odpoledne jsem vyzvedla Neny ve skolce, ta mi usnula v aute cestou domu, tak jsem ji nechala prospat. Kdyz se probudila, najedly jsme se a potom prisel Alex. Ja jsem sla uklidit dolu do baraku pradelnu a Alex sel s Neny na kolo. Asi za pul hodiny prisel, ze jsou u Samiry, ze tam maji deti party. Samira mela dnes zaverecnou hodinu kurzu plavani a dostala "Seepferdchen", takze oslavovala. Tak jsem sla za nima a kdyz uz jsem byla u zahrady, slysela jsem, jak na Neny jedna 2,5 leta holcicka krici: "Nancy, pojd sem, mame tady jahodovy KINDERSEX", ... myslela jsem, ze se umlatim smichy, ... myslela totiz, ze pijou jahodovy KINDERSEKT :-)))

1 komentář: