čtvrtek 29. října 2009

221. Den

Ctvrtek, ... uz je o neco lepe ...




Dnes rano se nechtelo vstavat vubec nikomu. Ja jsem se probudila jako kdybych tyden parila a to jsem pritom spala 12 hodin! Alexovi se take nechtelo vylezt a o Neny nemluvim, te se nechtelo vubec. Pripravili jsme se vsichni a odvezli jsme Neny do skolky, Alexe jsem odvezla ke svagrove a ja jsem jela do prace.



v 10 hodin odvezla Tina Alexe na prvni fyzioterapii, ... nastesti ma Alex po ruce dobreho fyzioterapeuta, je to jeho kamarad, se kterym si hral jako maly na pisku :-) Ten rikal, ze koleno vypada dobre, jenom dostal Alex vynadano, ze se tam prismajdal jenom s jednou berlickou, ma pry nosit jeste obe alespon do konce tydne. Ma uz ale zacit cvicit, koleno protahovat, aby nebylo tak otekle.



Potom ho svagrova vyzvedla, jeli nakoupit detem nejake skolni potreby a vyzvednout Neny do skolky a jeli zase k nim domu. Deti si hraly pry cele odpoledne.




Ja jsem skoncila v jednu hodinu v praci a jela jsem na druhou sichtu do 19. hodin. Potom jsem jela ke svagrove vyzvednout moji rodinu a jeli jsme domu. Neny usnula v aute, ale doma se probudila, najedla se, zavolala nasim a supajdila do postele



Jinak Alexovi je uz lepe, koleno uz skoro neboli, jenom se mi moc nelibi, ze se mu dnes zase dvakrat udelalo spatne, ... snad je to jeste po te narkoze a po tech praskach

Žádné komentáře:

Okomentovat