úterý 27. října 2009

219. Den

Utery, ... doktorsky den ...



... dneska byl Alexovo OP den ... v pul 11 mel byt na klinice, tak Nenynka zustala doma s nasima a my jsme jeli. Odvezla jsem ho tam a vratila se domu s tim, ze bude operovany ve 12 hodin a tak pul hodiny po OP muze domu a ze mi zavolaji. Bylo 14 hodin a nikdo nevolal, tak jsem oblikla a jela tam. Vzala jsem Neny, aby nemusel Alex myslet na bolest a mel u sebe svoji kocicku. Prisly jsme tam a sestra mi rika, ze ma velke bolesti, ze musim jeste tak pul hodiny pockat. Potom ho propustili, o berlich se dobelhal do auta a jeli jsme domu.




Nenynka usnula v aute, tak jsem vybehla domu pro Neny papiry, pomohla Alexovi domu a jela jsem s Nenynkou k detskemu, aby se podival na ty jeji svedive pupinky, co se ji delaji vzdy na vecer po celem tele. Diagnozu neurcil v podstate zadnou, dostla nejaky sirup a pokud to do tydne neprejde, mame zase prijit. Tak jsme se zastavily jeste na nakup a do lekarny a jely domu.



Alex se kroutil doma bolesti, drenaze uplne plne krve, ... a vubec mu nebylo dobre. Nenynka si hrala s dedou na maminku a tatinka a panenku jako jejich miminko pojmenobali Annicka :-) Jsme se tady s mamkou bavily, kdyz jsme je pozorovaly.
Alexovi se bolest zase zhorsila, tak si vzal prasek a ze pujde spat, ... takto krasne jsem ho ulozila do Nenynky postylky, aby mel klid :-)
Je 1:52 a ja se vratila z nemocnice. UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Je mi tak spatne, ze asi neusnu.
Alex sel spat okolo 22:45 a ja jsem konecne uspala rozdovadenou Neny. Rekl mi, ze kdyby v noci neco potreboval, zavola mi na mobil. Asi o pul 12, kdyz jsem chtela uz vypnout pc, tak jsem zaslechla, jak me tak slabe vola. No, znate to, knucel tady cely den bolesti, jako to ti chlapy umi, kdyz maji bebicko a tak jsem si tak rikala, co zase chce. Premyslela jsem, jestli se mam vubec zvednout a jit se tam podivat. Myslela jsem, ze ho to zase "jenom boli". Nakonec jsem se zvedla a prijdu do pokojicku a on jenom zahucel, ze mu je strasne spatne. Najednou zacal obracet oci, ja se ho porad dokola ptala, co mu je a on oci zavrel a vubec nereagoval. Byl cely spoceny, po celem tele mokry studeny pot a proste nereagoval na nic a ja mu ani na krku necitila tep. Zacala jsem ho vylozene fackovat po tvarich a nic. Rychle jsem probudila mamku, aby mi sla pomoct, ze je Alex asi v bezvedomi, at namoci rucnik a jde ho otrit, ze jdu volat zachranku. Vyblaznena jsem vytocila 112 a ozvali se mi hasici,..... ja zacala koktat, ze nechci hasice, ze potrebuji okamzite zachranku. Vykoktala jsem, ze je dnes po operaci a ze je mu zle a vubec uz nereaguje, vytlacila jsem jmeno a adresu a polozila telefon a letela zase do pokojiku. Mamka se snazila na neho mluvit, zacal trosicku otvirat oci. Letela jsem do kuchyne pro sklenici vody a snazila se mu dat napit. Rikal, ze je strasne zapoceny a je mu na zvraceni. Za par sekund zase nereagovat. V tom prijela zachranka, ja letela dolu otevrit a mamka byla u Alexe. Kdyz prisla dr. nahoru, tak zase procitnul,... zmerili mu tlak, udelali EKG, vzali krev, .... Asi po 15ti minutach se mu udelalo lip a snazil si sednout. Sednul si zase mu bylo zle,... tak si hned lehnul a zase zacal pretacet oci. Tak mu dali kapacku, pockali az zabere, ja mu zatim pobalila veci a asi po hodine jsme odjeli vsichni do nemocnice.
Tam jsou na prasky, ze byl dnes jinde operovany a proste nechteji prevzit odpovednost a rekli mi, ze kdyz ma byt zitra rano na kontrole na klinice, kde ho operovali, tak ze ho mam v 6:30 rano vyzvednout a odvezt ho na kontrolu. Ani ty drenaze mu nevymnenili, .... proste bylo videt, ze budou radi, kdyz si ho rano odvezu. Pry ho pres noc stabilizuji a pokud mu bude rano dobre, propusti ho. By se fakt jeden z toho zdravotnictvi po...
Jo a pry ten stav je asi po tech praskach na bolet, ... jsou strasne silne a maji spousty vedlejsich ucinku a to co, presne tomu odpovida.
... a tak ja jdu zavrit oci, v 6 hodin musim vstat a jsem tak vycerpana, ze nevim, jak se probudim. Opravdu jsem mela pocit, ze mi tady v pokojicku snad umre
Jeste musim moccccc podekovat mamce, ze mi tak pomohla, ... vubec si nedovedu prestavit, co bych delala, kdybych tady byla sama. Nasi k nam prijedou tak jednou za rok a hned takova akce :-(

5 komentářů:

  1. Ufff, je mi z toho čtení úplně zle!!! A to zdravotnictví u vás fakt nemá chybu! Škoda že tu není blicí smajlík :-(. Držím palce a myslím na vás...

    OdpovědětVymazat
  2. kristepane..katko...to je story..jak to, že tak btzy po operaci se chodí domů?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u vás taky nemocničně naladěno :-(( Je to asi všude stejné... si ho tedy mohli nexhat po výkonu na pozorování alespoň do večera, ne? tak snad už je dobře!! Zážitky k nezapomenutí, co?

    OdpovědětVymazat
  4. Ojééé ono je to všude stejný, nejni možná, hlavně at už je líp ....

    OdpovědětVymazat
  5. Ufff,Katko.Já to četla už včera,ale něvěděla co napsat.Doufám,že je líp.Dej prosím vědět jak je.

    OdpovědětVymazat