čtvrtek 8. října 2009

200. Den

Ctvrtek, ... jeee, uz den 200 ...


... teda, to to leti, ... uz je to 200 dni, co se tady "trapim" :-)
... dnes jsem mela cely den volno. Mela jsem jit do prace odpoledne, ale protoze jsem delala ted 3 dopoledne za kamosku, tak rikala, ze za me udela dnesni odpoledne. Byla jsem docela rada, protoze zase nestiham vubec nic za posledni dny.
Odvezla jsem Neny do skolky a jela hned domu a hned jsem se pustila do gruntovani Nenynky pokojicku, ... vygruntovala jsem opravdu kazdy centimetr, vydrbala ramy oken, srovnala vsechny hracky a vycistila poradne kuchynku ... ufff, jeden pokojik a takove prace.
.


Odpoledne jsem vyzvedla Neny ve skolce a sly jsme spolu do mesta, musela jsem koupit nejakou drogerii. Alex za nama potom prisel a zasli jsme na zmrzku a sli jsme domu.

1 komentář: