pondělí 12. října 2009

204. Den

Pondeli, ...



Rano jsem odvezla Neny do skolky, prisly jsme zase pozdeji, trosku po devate hodine a ve skolce se zacalo tezce nacvicovat na lampionovy pruvod. Pred rokem to mela skolka moc hezky udelane a vypada to, ze letos to bude taky tak. Deti uz nacvicuji pisnicky.
Ja jsem jela domu, trosku jsem poklidila a dnes jsem se dobrovolne pustila do zehleni, protoze byla doma opravdu zima. Mam pocit, ze leto skocilo rovnou k zime a na podzim se zapomnelo. Pripada mi to, ze jsme z tricek presli rovnou do zimnich bund. A pri predstave, ze to tak bude zase minimalne do brezna, ... uffff
Vyzvedla jsem Neny ve skolce a jela k Tine. Cestou jsme se zastavily u nas v pizzerce a vzala jsem detem pizzu. Carlos a Alicia maji podzimni prazdniny, takze byli doma. Alex prijel take k Tine po praci a ja jsme v pul pate odjela do prace. Alex mi potom volal, ze tam zustanou, ze si deti super hraji a ze je mam vyzvednout, az skoncim v praci.
Tak jsem se v deset vecer vydala ke svagrove a vyzvedla tu moji rodinku. Nenynka uz byla pekne unavena, ale rikala, co vechno delali a ze ji Carlos koupil konicka a nejaky Hello Kitty telefon, ve kterem jsou bombonky. Kdyz jsem nesla Neny do auta, napadlo me, ze dnes nemam ani jednu fotku, tak jsem ji rychla vycvakla v aute, jak mi neustale ukazovala jejiho noveho fialoveho konika :-) Jak jinak, jen co jsem se rozjela, zavrela oci a potom jsme se s Alexem v aute jeste nasmali, jak zacala hlasite chrapat :-)

3 komentáře:

  1. Nenynce to tady moc sluší! A ty pořád říkáš, jak se nechce fotit...

    OdpovědětVymazat
  2. No, to byla nahoda, ze na jedno cvaknuti se dala fotka pouzit :-) A to jenom proto, ze byla uz uplne hotova a chtela mi rychle vysvetlovat, ze ma noveho fialoveho konicka :-))) Nevnimala totiz, ze mam fotak v ruce ...

    OdpovědětVymazat
  3. bohužel taky se budu asi muset zahřát žehlením..spíš proto, že je ho už zase pořádná kupa:-(

    OdpovědětVymazat