pátek 16. října 2009

208. Den

Patek, ... Emma ...



Rano jsem odvezla Nenynku do skolky a jela jsem do prace. Odpoledne jsem ji vyzvedla, Neny se rozloucila s detma ve skolce, dnes jim zacinaji podzimni prazdniny. Vsem panim ucitelkam vykladala, ze leti zaitra za babickou a za dedou. Tak jsem ji musela porad opravovat, ze letime az v pondeli. Dnes jsem konecne po tydnu nasla ve skolce Nenynky holinky, ... hledaly je vsechny pani ucitelky i deti cely tyden a dnes jedna Neny kamaradka mi rekla, ze vi, kde jsou. Sla mi je ukazat a opravdu jsme je nasly. Tak jsem rada, protoze Neny mi kazdy den rikala, ze si urcite jeji holinky "s Peppou" vzal nekdo domu.




Kdyz jsme prijely domu, byl tady uz i Alex. Toho jsem poslala na nakup a ja jsem rychle uklidila a vytrela cely byt, Neny si zatim hrala a hlavne si uz pripravila jeji kufr. Chtela uz balit, ale zabrzdila jsem ji. Balit se bude az v nedeli odpoledne.
K veceru prisel Markus, Ilena a Emma. Ta nam holcicka uz ale vyrostla. Nenynka si s ni hezky hrala. Ta uz nam taky holka vyrostla a rekla bych, ze se trosku "uklidnila". Ilena Neny ted delsi dobu nevidela a rikala, ze ji nepoznava, jak je ted klidna a stydliva :-)
Jo, a dneska jsem psala Misovi (brachovi), aby domluvil Jonaskovi, ze kdyz uz bude
me ted par dni v Praze, ze by se mohl uz narodit :-) Domluvila jsem to na utery, 20.10. by bylo pekne datum a ve stredu nemame nic v planu, tak by jsme se na neho prijely podivat. Napsala jsem brachovi, ze potrebuji na stredu fotku na blog :-))) Tak Jonasku, uz mas za par a my uz se na tebe vsichni moc tesime ...

2 komentáře:

  1. Ty jo, Emma už je kus ženský!

    A jsem tedy zvědavá, zda vás Jonášek bude poslouchat! To do něj bude muset brácha trošku "šťouchnout" :-D. Tak držím palce, abys měla ve středu pěknou fotku na blogu...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám, že je poslušný adá na domluvu:-)

    OdpovědětVymazat