úterý 6. října 2009

198. Den

Utery, ... tridni schuzka ve skolce ...




Rano jsem musela opet za kamosku do prace, musela znovu k dr. na injekce. Takze rano driv vstat, odvezt Neny do skolky a pak rychle do prace. Odpoledne zase do skolky, tam jsem se zapovidala s pani ucitelkou. Uplne jsem zapomnela na to, ze je dnes tridni schuzka ve skolce, takze jsem nemohla jit odpoledne do prace. Alex chtel jit do skolky se mnou, a tak zaridil hlidani.
Jela jsem s Nenynkou domu a zacala uklizet jeji pokojicek, ... nestihla jsem vsechno, ale tak pulku mam hotovou.
Alex prijel z prace a s nim Nenynky knotr Markus, jeho holky jsou ted nekde v Jerusalemu na dovolene u kamardky a tak je sam doma, takze ochotne pohlidal. Nejdrive sli kluci do bazenu si zaplavat a ja uklizela jeste ten pokojicek a Neny, ze se chce koukat na pohadku. Kdyz jsem se sla napit do kuchyne, videla jsem Neny, ze vytuhla na sedcce u pohadky.
Nez jsem odjela s Alexem do skolky, tak se Nenyka probudila. Myslela jsem, ze mozna bude dal spat, ale nic. Vratili jsme se ze skolky ve 21.30 hodin, doma rozdovadena Neny a Markus chudak uplne vyrizny ;-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat