čtvrtek 22. října 2009

214. Den

Ctvrtek, ... odlitam domu ....



... rano jsem vyrazila s Nenynkou jeste do mesta, ... zasly jsme do Bati a koupila jsem ji tam kozajdy nasi oblibene znacky Primigi, ... meli docela pekne slevy. Potom jsme jeste koupily knizku a omalovanky, Nenynka chtela, aby ji babicka cetla. Jeste jsme se zase zastavily na parek v rohliku a jely jsme domu. Babicka byla u kadernice, tak jsme se za ni zastavily.

Udelala jsem obed, vyzehlila par kousku a zacala jsem balit tasky. Kufr pro me a kufr pro Neny, aby to mela mamka pripravene, protoze v sobotu jedou za brachou do Brodu. Tak se Nenynka uz tesi na Karolinku a ja jsem zvedava, jestli o vikendu vykoukne ten Jonasek :-)




O pul seste jsme vyrazily s mamkou a Neny na letiste. Tatka za nama prisel po praci, ... tak jsem jim ukazala, co kde maji na letisti delat. Nenynka zustava v Praze u nasich, ... POPRVE je nekde sama i na noc a na vic dni .... a v pondeli vecer leti s nasima sem k nam domu. Jsem zvedava, jak to vsichni zvladnou.
Nenynku jsem rychle vycvakla na letisti, tentokrat jsem v Praze neudelala skoro zadne fotky.
Odjizedelo se mi tezce, ... kdyz jsem sla k odbaveni, tak na me Neny hodila takove smutne ocicka a ptala se me, proc nemuze letet semnou. Ale jsem presvedcena, ze to zvladnou jak nasi, tak Nenynka, ... ale je mi po ni moc smutno, po prdelce moji

1 komentář:

  1. Tak vydržte holk i když chápu, že člověk je na ty děti fixovaný..člověk na to pak i rád vzpomíná, když se dcizují...

    OdpovědětVymazat