neděle 4. října 2009

196. Den

Nedele, ... Fest ve meste ...



Dopoledne jsem byla v praci a kdyz jsem se vratila, rikal Alex, ze volala maminka od Alae a ptala se, jestli muze jit Neny s nima do kina. Ta se nemohla uz dockat. Po druhe hodine Nenynku vyzvedly a odjely do kina. Pohadku "Laura Stern" maji snad vsechny deti radi.

Alex prisel z bazenu a vyrazili jsme do mesta. Dnes bylo vsude otevreno v obchodech, lidi jako kdyby mel byt konec sveta.

Nenynka se nam vratila domu az v 19 hodin, byly jeste po kine take ve meste, na zmrzline a u Mekace.



Vykoupaly jsme se a ja jsem sla varit vecu. Koupila jsem svickovou, tak jsem udelala biftecky, fazolky a brambory s tvarohem. To byla mnamka ....

3 komentáře:

  1. No tak ta véča nemá chybu!!! U vás je stále nějaký fest... To se to žije v Německu! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, to vypadá lákavě, pošli receptík ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fazolky nemusím..ale ten zbytek by to vyrovnal:-)

    OdpovědětVymazat