neděle 11. října 2009

203. Den

Nedele, ... ufffffff ...




... to je dneska den ... Rano jsem zaspala do prace, ... nenastavila jsem si vcera vecer na mobilu budik a zvonil mi jako v sobotu ve 4 rano. Jsem si uvedeomila, ze je nedele a ze muzu jeste hodinu a pul spat, otocila jsem se a usnula. Probudil me az telefon po 7 hodine, kdy volaly z prace, jestli hsem se "dobre" vyspala. Uffff, to byl najednou cvrkot, ... vlitla jsem do koupelny, vycistila si zuby, nahazela na sebe obleceni a letela k autu. Kdyby byl nekde na ceste do prace "fotak", ... tak bych byla asi dlouho bez ridicaku :-)
Alex se tady postaral dopoledne o holky.Alicia si pry pekne hrala s Neny a kdyz jsem prisla, bylo uz zase uvareno. Mam ja to ale hodneho manzela.
Odpoledne vyzvedla Igi Alicii a potom prisel na navstevu Markus. Tomu se zitra vrati uz holky taky domu, vzal si volno a pojede je vyzvednout na letiste. Uz se nemuze dockat, az uvidi Emmu. Ta se pry na dovolene rozlezla, takze jim taky konci ta "pohoda" leziciho miminka :-)



K veceru jsme sli na chvilku ven, Neny byla cely den doma, protoze prselo, tak jsme si vzali vsichni destniky a sli vyvencit Taylu.
Ja jsem se potom s Neny vykoupala, ostrihala jsem ji konecky vlasku. Vzdy ji vezmu jenom konecky a kdyz ji vyfoukam potom vlasky, tak se mi zda, ze je ma tak o 10cm kratsi.
Od zitra maji deti podzimni prazdniny a za tyden uz budu touto dobou balit kufr, v pondeli letime zase do Prahy s Nenynkou. Uz se moooccccc tesime ...

1 komentář: