pondělí 31. srpna 2009

162. Den

Pondeli, .. odletame ...



Rano odvezl Alex Nenynku do skolky a ja jsem pripravila par veci na cestu a sla jsem do mesta. Nemela jsem zadne cerne boty k satum na babicky pohreb a tak jsem vyrazila rychle na nakup. Boty jsem koupila a jeste jsem koupila kufr na cestu. Doma mame jenom tasky, jak jezdime vzdy autem a jeden kufr, ale ten je hodne veliky.

Kdyz jsem sla z mesta, prechazela jsem pres prechod, auto zastavilo, ale druhe co jelo za nim, tak pan ridic vubec nekoukal a v plne rychlosti to naboril do toho, co zastavil. Ovsem ten druhy byl tak rozjety a jak v plne rychlosti naboural do toho, co zastavil, tak to auto tak postrcil, ze me malem prejelo to auto, co zastavilo. Stihla jsem uskocit i s kufrem. Musela jsem jsem jeste napsat jako svedek adresu a telefon pro Policii.


Kdyz jsem prisla domu, dobalila jsem vsechny veci, zabalila vse do kufru a Alex jel pro Neny do skolky. Neny byla uz cela nadsena, ze pojedeme na letiste a poletime do Prahy.



Na letisti se Neny nudila a povalovala se a porad se ptala, kdy uz pujdeme do letadla.




Cesta byla dobra, vse jsme v pohodne zvladly a vecer jsme byly v Praze, kde nas bracha s tatkou vyzvedli na letisti.


Žádné komentáře:

Okomentovat