pátek 7. srpna 2009

138. Den

Patek, ... vedro k padnuti ...



Dopoledne jsem byla v praci a Neny ve skolce.Vyzvedla jsem ji a jely jsme nakoupit, umrela nam rychlovarna konvice, tak jsem sla koupit novou. Nenynka usnula v aute, tak jsem ji nechala vyspat. Kdyz se probudila, tak se sla hned koupat. Dneska bylo teda nejake extremni teplo, v 18,30 hodin jsem vyfotila teplomer a bylo tam 39 stupnu, ... ted je pul 11 vecer a venku je 26 stupnu. Doma je k padnuti.
Dnes nas Ute a Markus ( rodice Toma) pozvali na veceri a Neny a Toma hlidala jeho babicka s dedou. Vsichni jsme si dali biftecek a potom strudl se zmrzlinou a horkou vanilkovou omackou. Jsem nechutne prejedena. Neny si pry zase po delsi dobe poradne pohrala s Tomem a nechtela jit vubec ted vecer domu. Ted tady jeste strasi, slibila jsem ji, ze muze jit spat k nam, takze jdeme zalehnout, protoze ja rano ve 4 hodiny vstavam.
... a dnes jsem si udelala radost a koupila jsem si orchidej ...


1 komentář: