pondělí 17. srpna 2009

148. Den

Pondeli, ... a zase pracovne ...



... rano jsem odvezla Neny do skolky a jela jsem do prace. Po obede jsem Nenynku vyzvedla a jely jsme spolu domu. Venku bylo dusno k padnuti, Neny se vykoupala jednou v bazenu na zahrade a sly jsme se schovat domu pred teplem. Ja jsem trosku poklidila v kuchyni a Neny chtela pustit You Tube, tak ta koukala na Mickey Mouse. Potom jsme sly nakoupit trosku ovoce a zeleninu a videla jsem, ze maji cerstvy kopr, tak jsem ho koupila a udelam snad zitra koprovku. Nemela jsem ji uz pekne dlouho.
Ted tady cekam, az prijede Alex z prace, predam mu Neny a pojedu do prace zase ja. Jeste tyden to musim vydrzet, pak uz to bude klidnejsi. I kdyz potom budu mit co delat doma, dohnat to uklizeni, zehleni, prani,....

1 komentář:

  1. Oblíbená činnost našich dětí :-)
    A k padnutí bylo i u nás.Vyřešila jsem to zmrzlinou, ale nic moc.Ani doma to nebylo o moc příjemnější.

    OdpovědětVymazat