pátek 14. srpna 2009

145. Den

Patek, ... z prace do prace ...



... ted jsem prisla domu z prace, tak jdu rychle dopsat dnesek a letim do postele, rano ve 4 vstavam zase.
Neny odvezl Alex rano do skolky na kole a odpoledne ji i vyzvednul. Ja jsem byla v praci. Odpoledne jsme se vsichni najedli a chvilku jsme koukali na pohadku a ja jsem sla zase do prace.



Kdyzjsem byla v praci, tak mi zavolala Nenynka a objednala si pizzu. Pry ze chce s paprikou, tak jsem se ji ptala, jestli chce i salamek, ... tak pry ne, jenom papriku a mam ji tu pizzu privezt domu a spolu ji snime. Tak jsem ji rekla, ze ji pizzu dovezu, ale ze prijdu az pozde a to uz bude spat. Tak mi nakazala, ze ji mam probudit :-) Chudinka mala, ... poprala mi po telefonu dobrou noc a mam pry uz jet domu. Opravdu ji posledni dny moc nevidim, ale za to, kdyz jsem doma, tak je znat tatinkova vychova. Grrrr

Žádné komentáře:

Okomentovat