sobota 22. srpna 2009

153. Den

Sobota, ... :-(((((((((((((((((( ....



... dneska je pro nas moccc smutny den. Rano jsem sla do prace a dopoledne jsem se koukla na mobil a zjistila jsem, ze mi volala mamka. Hned mi bylo jasny, ze se neco deje, protoze mi mamka nikdy nevola na nemecky mobil a jeste vedela, ze jsem v praci. Zavolala jsem ji hned a okmzite jsem podle hlasu vedela, co se deje, ... dnes nas opustla moje babicka. Zemrela ve 3 hodiny rano. Byla to moc hodna babicka, jako deti nas s brachou casto hlidala. Dozila se krasneho veku, ktereho se nase generace uz urcite ani nedozije.


Babicko nase, doufam, ze jsi se v nebicku sesla s dedou a nasim Taylorkem.

1 komentář:

  1. Babička se dožila neuvěřitelného věku! Je mi líto, že už tu není... Posílám pohlazení.

    PS: Hezká fotka

    OdpovědětVymazat