sobota 15. srpna 2009

146. Den

Sobota, ... krasny letni den ...



... dnes se nam zase vratilo opravdove leto, ... byl krasny teply letni den. Ja jsem sice z neho zase nic nemela, protoze jsem byla v praci dopoledne i odpoledne ( ted jsem prisla), ale Alex mi tu ted povida, jak si to s Nenynkou krasne uzili. Rano sli do mesta a potom na koupaliste. Kdyz se vratili, koupali se jeste na zahrade a potom sli splu na zmrzku. Vecer pry Neny hned usnula. Ja jdu ted probehnout vanou a vezmu si Nenynku k nam do loznice, abych se s ni mohla pomazlickovat alespon v noci. Rano zase vstavam do prace.

3 komentáře:

  1. Chudáku můj... Nejdřív žádná práce a teď zase druhý extrém :-(((. Přeji Ti, ať se to nějak "vyvrbí". Posíláme pusu!

    OdpovědětVymazat
  2. beautiful blog you have!Whats your favorite cookie?

    OdpovědětVymazat
  3. Gabco, jeste tyden musim vydrzet, ... potom se vrati kamoska z dovolene a budu zase sedet doma. Alespon poklidim poradne byt :-) Posledni 2 tydny bylo vse na Alexovi a doma je to znat, ze nestihal :-)))

    OdpovědětVymazat