pondělí 30. března 2009

7. Den

Pondeli, ... "Frühlingsfest" ve skolce ...


Dnesni rano zacalo opet scenou pri oblikani Neny do skolky. Pobrekavala jeste kdyz prisla do tridy, ze si chce hned sundat dziny, ktere jsem ji dala. Chopila se ji hned pani ucitelka a zacala ji rikat, jake ma krasne kalhoty :-) Presvedcila ji a Neny se uklidnila. Ja jsem odjela do prace. Tam mi sefova, kdyz jsem sla domu rekla, ze si mam dat pry "dovolenou" ted, ze me 5 tydnu nepotrebuje. Koukala jsem jako z jara (ktere nastesti je uz snad tady :-) ). Takze jsem odesla vytocena a zitra si zacnu hned hledat jinou praci. Prijela jsem domu, vyvencila psa a jela do cukrarny koupit dort do skolky. Pak jsem se sesla pred skolkou s Alexem a sli jsme na jejich jarni fest. Nenynka cela nadsena, ze nam ukaze,co ve skolce s jejich tridou deti "nacvicily". Tak rodicum zatancovaly, zazpivaly a pak si deti bud z krepaku delaly s rodicema kyticky, nebo si hraly na zahrade.


Tady na teto fotce je Nenynka s jejim "milencem" :-) dokonce uz pronesla,ze si ho chce vzit. Na to se ale Alex vubec netvaril. Nastesti mu asi o 2 dny pozdeji rekla, ze si chce vzit tatinka za manzela, tak uz se uklidnil :-)))





Ve skolce se deti vyradily, rodice pokecali a pohrali si s detma. Alex tam Neny udelal papirovou carodejnici a vsem se tak libila, ze pani ucitelky chtely, aby zustala u nich ve tride.




Dnesni fotecky jsou ze skolkove zahrady a jeste pridavam dve kyticky, co maji ve skolce na zahrade.











A jinak tedy doufam,ze jaro je TADY. Zitra ma byt 15 stupnu a cely tyden ma byt slunicko a na vikend se ocekava dvacitka. Takze ted uz v klidu uklidim zimni bundy a boty a zacnu hned zitra, kdyz jsem doma.




4 komentáře:

  1. malá má krásný svetřík ;o) to už se dneska jen tak nevidí

    OdpovědětVymazat
  2. Hele přidávám se k obdivu svetříku. Kdepak si ho koupila? Je fakt super. A Neny je modelka:-) S tou prací je to nahovno...doufám, že rychle něco seženeš.

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji,...svetrik jsem koupila v Praze v Nextu

    OdpovědětVymazat
  4. Svetřík mě také hned uhodil do očí malé moc sluší, je to princeznička ;o Krásně jste si ten den užili a fotky jsou krásné ;o) Držím palce při hledání nové práce .......

    OdpovědětVymazat