neděle 29. března 2009

6. Den

Nedele, ... linej den ...



Dneska rano jsem vstala okolo 9 hodiny a ta jedna hodka mi chybela :-) Jsem rozmazlena manzelem, nechava me krasne vyspat o vikendu. Dnes ale chtel jit dopoledne plavat, protoze se nam na odpoledne pozvala navsteva. Rano jsme posnidali a ja potom varila a delala buchtu. A Alex si sel za svym sportem. Tak pridavam jednu fotecku Nenynky od snidane.

Odpoledne prisla navsteva, byla tady kamoska, ma 2 deti, tak si Nenynka pohrala s Laurou-Luisou. Asi nemusim psat, jak to u nas vypadalo, kdyz tady byly 3 deti :-)


Vecer jsem mluvila s mamkou, byli na chalupe a rikala mi, ze je cela znicena, ze vcera mel bouracku muj expritel, nekde u Vimperka a odvezli ho vrtulnikem do Prahy do nemocnice. Tak jsem taky rozhozena. Sice jsme spolu chodili, kdyz mi bylo asi 17, ale kdyz se tak jednou za rok vidime, tak si dobre pokecame. Tak doufam, ze se z toho dostane. Je to veliky sportovec a asi to bude pro neho tezke, vim jenim, ze ma na trikrat zlomenou nohu. Ale zase se mi zda divne, ze by ho kvuli zlomenine vezli vrtulnikem do Prahy. Snad se dozvime vic.

Rano jdu do prace a odpoledne ma Neny ve skolce "jarni fest", tak snad udelam nejake fotecky.

1 komentář:

  1. První portrét je překrásný ;o) a ať je kamarád co nejdříve v pořádku .........

    OdpovědětVymazat