středa 25. března 2009

2.Den

... Nocni foceni ...




Alex (manzel) ma nocni, tak jsem si v noci hrala s fotakem ve tme. Spat jsem sla az po 3. hodine. Rano me probudila Neny, byla jsem totalne nevyspala, ale co se da delat, musela jsem ji odvezt do skolky. Opet byla scena pri oblikani .... chci ruzove kalhotky, tadyty kalhoty nechci, ty jsou pro kluky, chci si vzit sukynku, tricko chci bile,...... Moje nervy :-) a tak je to u nas dost casto. A to ji jsou 4 roky,... co budu delat, az ji bude 10 ??? Nakonec odesla do skolky v kalhotech.





A takto to u nas vypadalo,kdyz jsem se rano podivala z okna. Pocasi strasne, prselo, na stavbe pred nasim barakem zase rachot. A tak jsem cely den desne unavena tak nejak proflakala, uvarila jsem veceri, aby se Alex najedl pred odchodem do prace a tesila jsem se, az se pujdu s malou vykoupat a pujde spat. A ja to dnes snad taky zalomim o neco driv :-)

2 komentáře:

  1. Tak koukám, že divný den byl asi všude.... já jdu taky spát dřív. Jsem totálně nedospalá. Ulitka se ti povedla. To bylo s bleskem?

    OdpovědětVymazat
  2. Ulita se povedla, jenom by to chtělo trošku vyretušovat prach a škrábance na skle.

    OdpovědětVymazat