sobota 28. března 2009

5.Den

Sobota, ... budu teta ...
Tak jsem se dnes dozvedela,ze budu teta. Svagrova je v 8tt. Jeste jsem to ani Nenynce nerikala. Jsem totiz zvedava, kdy prijde s tim, ze chce taky sourozence. Ona je tak trosku pomatena z jejiho brasky, nekdy ve skolce rekne, ze ma brasku, ale ze je moc nemocnej. Jeste si to proste neumi v hlavicce srovnat. Jednou rekne, ze je andilek a je v nebicku a jednou rekne, ze je(byl) nemocnej a je(byl) v nemocnici. Uz i ve skolce se me ptaly ucitelky,jestli ma starsiho brasku. Je to nekdy legrajda s ni "diskutovat" na tema rodina. Podle ni, ma jenom jednu babicku a jednoho dedu. A to jsou moje rodice. Tchyni skoro nezna a tak kdyz ji Alex rekne, ze druha babicka(tchyne), tak Neny hned rve, ze babicku ma jenom jednu a ta je mooocccc daleko. Stejne jako kdyz jsem ji rekla, ze jeji babicka je moje maminka, tak rvala, ze ja jsem jeji maminka. Vzdy se u toho strasne rozciluje.
Dneska cely den prselo, dopoledne byla Neny na anglictine, pak jsme se najedli a sli jsme nakoupit. Alex mi rekl, ze k narozeninam mi koupi objektiv a stativ, tak jsme se hned sli na neco podivat. Koupime to ale na netu. Tak mam radost a ted cely vecer brouzdam po netu a hledam, co pasuje na muj fotak.


Dneska jsem vubec nevedela,co vyfotit, chtela jsem neco venku, protoze jsem pocitala, ze pujdeme na prochazku. Tak mi Nenynka rekla, at ji vyfotim jeji tasku na anglictinu a kdyz jsem s ni byla v pokojicku a zapnula ji lampicku, tak jsem cvakla i tu.

4 komentáře:

  1. Ten Alex je ale na tebe hodnej! Tak pořádně vyber...

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji dobré pořízení ;o) A ta lapička vypadá nádherně a tajemně ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. ta lampička se ti fakt povedla. Já bych potřebovala taky novej foťák, ale chvíli si asi ještě počkám...

    OdpovědětVymazat