pátek 19. března 2010

365. Den

Patek, ... koncim 365ku ...



... je to az neuveritelne, ale dnes jsem dokoncila prvnich 365 dni ...





... a rozhodla jsem se, ze budu POKRACOVAT DAL, ... takze mne od zitra najdete uz TADY ...





Budu rada, kdyz se "prestehujete" na muj novy blog, aby jsme mohli spolecne prozivat dalsi rok. Opravdu hodne jsem vahala, protoze ted posledni dobou opravdu nemam cas na nic, ale je i mozne, ze od kvetna mi neprodlouzi smlouvu ve skolce a potom bych toho asi litovala, ze jsem nepokracovala. Jsem moc rada, ze jsem vubec zacala, myslim, ze to jednou bude krasna "pamatka" se vratit, jednou to vse ukazat Nenynce, mam tak i kontak s rodinou a kamaradkama, ze vedi, co se u nas deje kazdy den, poznala jsem tady nekolik "virtualnich kamaradek" a za to jsem take rada, ... je to moc veci, ... proste shrnuto a podtrzeno, asi by mi to chybelo, ... to psani, to foceni a i VY. Takze pokracuji, ... a zitra zaciname prvnim dnem ...





... Dnes jsem mela opet dvojitou sichtu. Rano se mi vubec nechtelo vstavat, ale nakonec jsem zvladla cely den. Venku bylo krasne, tak jsme zustali odpoledne venku sedet na zahrade na trave a hrala jsem s Nenynkou hru, co jsme vcera koupily a Alex trosku vycistil auto. Po koupani jsme sli vsichni jeste k sousedovi na kavicku a tak jsem musela vyfotit ty jeho dva krasavce :-) Foceni bylo zajimave, ... ty potvurky maji v loznici, protoze uz byla tma, tak se nemohlo rozsvitit, takze jsem fotila po tme a vlastne nevedela, co fotim, ... a tak jsem mela i strch, aby ta potvora neprilezla ke me k objektivu :-)))

5 komentářů:

  1. Katko po dlouhé době jsem nakoukla (nějak nebyl čas) a moc chválím krásné fotky!!!! A krásný blog, i ten nový :-)
    Annabellka

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem četla, přemýšlela jsem o těch hadech, odkud asi jsou. A oni bydlí v ložnici! Úplně se mi zatajil dech. Ty fotky jsou úžasné, ale tohle bych tedy v ložnici nechtěla- ale sama také znám lidi, co je tam mají. Pro mě je to kus odvahy, bojím se jich,ale asi je to předsudek. Na fotce jsou ovšem nádherní. Gratuluji k první 365 a moc se těším na druhou. Už jsem se přestěhovala:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k první 365! A jsem moc ráda, že bude pokračování...

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k první 365! :-)

    Hadi jsou krásně nafocení- v reálu tedy vyhledávám jiná zvířata a do ložnice smí maximálně náš Mikeš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju!!! Budu se těšit na pokračování..

    OdpovědětVymazat