úterý 16. března 2010

362. Den

Utery, ... terminy, terminy, terminy ...






... jako kdybych toho nemela malo. Ted se na me nahrnulo jeste par terminu. Dnesni byl Nenynky zapis do skoly. Ano, ma jeste rok a pul cas, ale uz dnes mela termin k zapisu.








Rano jsme odjeli do skolky, Alex sel na trenink a potom me a Neny vyzvednul ve skolce. A jelo se smer skola ...





... Kdyz jsem vesla do skoly, pripadala jsem si strasne divne, ... vse bylo takove nejake sedive, vubec si nedovedu predstavit, ze bych tam mela nekdy nasi Nenynku vodit. Ale, i ten cas prijde a ja vim, ze to nebude az tak dlouho trvat. Rok utece jako voda a pujde k normalnimu zapisu a po letnich prazdninach uz budeme mit dite, skolou povinne ...






... musim Nenynku strasne pochvalit. Cekala jsem, ze nebude spolupracovat, ma ted momentalne "problem", ze kdyz nekoho nezna, tak se stydi a proste nepromluvi. Rekli jsme ji doma, jak to tam bude asi probihat a ona se moc tesila, ... pripada si uz velka, ze jde dnes do skoly :-) Kazdemu to ve skolce rikala ...




... Spolupracovala a to tak, ze az pani ucitelka nestihala ji davat nove ukoly a pokladat otazky a kdyz pani ucitelka mluvila na nas, tak se Nenynka tezce nudila. Tento zapis je opravdu dost predcasny, ale asi vedi, proc to delaji. Je tady opravdu hodne deti, ktere nerozumi a neumi mluvit nemecky a nastoupi do skoly a co ted? Proto chteji uz ted kontrolovat ty deti a kdyz je potreba, jsou zarazene na ruzne "doucovani". Nejdrive pani ucitelka Neny pozdravila, zeptala se ji, jak se jmenuje, na adresu a kolik ji je let. Potom si s ni povidala a u toho kladla zamerne otazky, aby musela odpovidat a tim se prokazala znalost nemciny, zda-li rozumi a umi mluvit. Dale dostala papir, na kterem bylo asi 10 zvirat a u kazdeho zvirete bylo neco, co k nemu nepatri a to musela dat do krouzku. Nenynka se podivala na papir a zacala mastit krouzky. Napr. zirafa a ta mela hlavu kaceny, tak musela zakrouzkovat hlavu kaceny.Dalsi papir byl bludiste, coz bylo dost slouzite( sama pani ucitelka rikala, ze se ji to zda hodne tezke pro petilete deti), ale Nenynka take hned vyresila. Potom dostala papir, kde byly obrazky a musela nejdrive rici, co na obrazkach je a potom pospojovat, co k sobe patri. Priklad: na jednom obrazku flaska a na jinem otvirak na flasku. Dale musela hazet kostkou a rikat, jake cislo padlo. Potom dostala krabicku s barevnyma obdelnickama a jednu prazdnou krabicku. Musela rikat barvy a potom ji pani ucitelka rikala, at da do prazdne krabicky zeleny, zluty, ruzovy a modry obdelnik. Slo o to, aby vedela barvy, ale take o to, aby je tam dala v poradi, v jakem ji pani ucitelka rekla. Dale musela namalovat obrazek a napsat sve jmeno.



Zaverem pani ucitelka mluvila jenom k nam, rekla nam, ze je hodne pozorna, hned vi, jak resit zadany ukol, rozumi vsemu, mluvi dostatecne, ... pry, kdyby mela jit uz ted v zari do skoly, tak by ji i pustila, ... moc ji pochvalila a nam se ulevilo, ze je vse v poradku a ze pry pokud bude pokracovat takto dal ve vyvoji, nemela by mit zadne problemy ve skole

1 komentář:

  1. Tak to mám radost s víámi, že vám neny dělá jen štěstí:-)

    OdpovědětVymazat