pondělí 8. března 2010

352. Den

Pondeli, ...



... dnes jsem mela opet dlouhy den, ... z jedne prace do druhe. Rano se mi vubec nechtelo vstavat, ale mohla jsem o par minut dele zustat v pelisku, protoze neni doma Nenynka. Rano jsem hned volala k nasim, jaka byla noc, ... tak pry v pohode, Neny vecer usnula rychle a spala celou noc. Rano, kdyz prisel deda z nocni, tak se mu pry schovavala a delala blosti.


Kdyz jsem prisla z prace, opet jsem hned volala, ... vse v poradku, Neny zvlada na jednicku a nasi taky, ... ale je nam po nasi berusce moccc smutno.


A tak jsem premyslela, co delat s "volnym casem". Jsou dve moznosti, ... bud vyuziji toho, ze si dam opravdu tyden volno a budu odpocivat, nebo naopak vyuziji toho, ze tady Nenynka neni a udelam veci, na ktere jindy neni moc cas. A tak jsem dnes zvolila stredni zlatou cestu, ... vybalila vsechny tasky a poklidila vse a vecer jsem si sedla k tv a ted dodelala jeste patecni blog z oslavy a zitra dopisi ctvrtek, ... dnes jsem nefotila, tak alespon jeste jedna z oslavy narozenin

2 komentáře:

  1. Nohy nahoru, katu..radím a sama to neumím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také doporučuji totální odpočinek, někdy je to potřeba, úplně vypnout. Alespoň na chvíli:-)

    OdpovědětVymazat