sobota 6. března 2010

350. Den

Sobota, ... Rocky ...






... tak vam musim dnes predstavit noveho clena nasi rodiny. Alex mu dal jmeno Rocky :-) Pry se o neho bude starat s Nenynkou.





Jinak dnes byl "klidnejsi den". Dopoledne jsme byli doma. Prijela sem moje teta s Adamem se na nas podivat. V poledne nam pan privezl stenatko, ktere povezeme kamaradce do Dojclandu.








Odpoledne jsme sli ven jeste trochu po nakupech a v pet hodin jsme si vyzvedli Rockyho. No a vecer byl o mazleni se zviratkama :-)





... a zitra odjizdime domu,... vubec nemam radost z toho bileho sajrajtu, co zase napadl, ... tak radsi odjedeme do rozkvete rise Nemecke :-) A vsem, komu jsem slibila privezt trosku jara, tak se omlouvam, ... nejak to nevyslo :-(

2 komentáře:

  1. To je krásné porovnání velikostí s tou krabičkou čaje :-) Psík vypadá jak na baterky ;-) Roztomilý!

    OdpovědětVymazat
  2. Rocky je jistě krásný, ale já bych určitě upřednostnila toho pejska, ten je úžasný. Na té první fotografii sedí myška za krkem? Tak to by byla pro mě smrt. Srdce by se mi zcela jistě zastavilo. Ale takhle přes monitor je to hezké:-)

    OdpovědětVymazat