pondělí 1. března 2010

345. Den

Pondeli, ... svetla ...



... rano jsem odvezla Neny do skolky a jela jsem do pizzerky. Kdyz jsem chtela odjet do skolky na odpoledni, nenastarotovala jsem auto. Nechala jsem zapnuta svetla a po otoceni klickem se nedelo vubec NIC. Uz jsem se zacala potit, jak se dostanu do skolky. Nakonec me roztlacili a auto jsem nahodila pres spojku a dvojku. Takze jsem dojela jeste na cas do skolky


Ve skolce je malo deti, hodne jich je nemocnych, ... ale i par ucitelek tam neni. Zacala jsem delat s detma zajicky, ... sice je jeste cas na Velikonoce, ... ale nejvetsi radost mely, kdyz mohly nalepit na ocasek vatu. A jak jinak, ... holcicky chtely na ouska trpitky.

2 komentáře:

  1. tedy neny Alexovi vypadla..no víš odkud:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Andy, ... mas pravdu, ted uz to ale neni tak extremni, jako kdyz byla mala. Je proste cela tatinek, ... ale jak ja rikam, ... to "nejdulezitejsi" ma po me :-))) Vsak v patek uvidis :-)

    OdpovědětVymazat