pondělí 13. července 2009

113. Den

Pondeli, ... cely den v praci ...



Rano jsem odvezla Neny do skolky a jela jsem do prace. Alex byl doma, sel na trenink a varil. Kdyz jsem jela z prace, zastavila jsem se doma pro Alexe a ten me odvezl opet do prace, tentokrat do pekarstvi a jel vyzvednout Nenynku. Odvezl ji ke svagove a sel na fyzioterapii. Potom jel za kamaraden do autoservisu, potreboval, aby se mu podival na neco na aute.

Vyzvednul Neny a jeli pro me do prace. Ja jsem odvezla Alexe jeste do toho autoservisu, chtel tam tomu kamaradovi s necim pomoct a jela jsem s Neny domu. Nenynka probehla vanou a sla spat. Ja jsem dneska utahana jako kote a pujdu si lehnout.

Dnes jsem si vzala fotak do prace, vedela jsem, ze Alex dnes nebude mit cas na foceni, tak dnes alespon nouzovky z prace :-)








1 komentář: