neděle 12. července 2009

112. Den

Nedele, ... dnes fotil Alex ...



Ja jsem mela zase pracovni nedelni dopoledne. Prisla jsem domu, najedli jsme se a byla jsem unavena, tak jsem si chtela s Neny lehnout, ... ale potvora dnes neusnula. Alex sel plavat a kdyz se vratil, tak si vzal Neny ven a ja jsem usnula a spala jsem do 18 hodin. Probudila jsem se jako pitoma a sla jsem dolu na zahradu za Neny a Alexem. Trosku jsem se postarala o kyticky, co tam mam a potom jsme skakali vsichni pres svihadlo.

Alex vedel, ze dnes nemam zadne fotky, tak kdyz sel s Nenynkou ven, tak si vzal fotak a fotil dnes on.

Na prvni fotce chtel pry vyfotit, jak z betonu roste "neco" a Neny mu tam zrovna strcila ruku, ... ale zrovna tim, se mi zda ta fotka zajimava.



Naproti nasemu braku je zidovsky hrbitov, ktery je ale zavreny a tak Alex vylezl na zed a vyfotil nahrobky( zrovna z nasi strany jsou otocene, takze jsou vyfocene zezadu) a takto na nej Neny koukala a mela strach, ze spadne ;-)






















Zitra jdou rano do prace a az prijdu, stavim se doma jenom pro Alexe a ten me odveze do druhe prace a pojede vyzvednout Neny do skolky. Ja musim delat do 19 hodin, takze myslim, ze zitra dam fotak opet Alexovi ;-) Ted to teda flakam, ale za tyden uz budeme mit dovcu, tak snad nafotim nejake krasy Cech ;-)




2 komentáře:

  1. Uaaaaaaaaa jen co jsem v rychlosti prolítla tuto stránku tak jen čumim a čumim, Tvé fotky jsou dokonalé a fakt překrásné ;o) Chci Ti strašně moc a moc poděkovat za Tvé komentáře a omluvit se, já teď vůbec nestíhám!!! Jen co doházím blog, tak se sem vrátím a vše prostuduji podrobně... Ještě jednou moc děkuji...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky umíš,Katko... závídííím ;-)

    OdpovědětVymazat